söndag, oktober 28, 2007

Utmanad...

Tack Morgondimma för utmaningen!

Lista 7 sanningar om mej själv.

Såhär är det tänkt att gå till:
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat


1. Jag kan inte bli bakfull, jag har har tränat och försökt MEN aldrig blivit bakfull! Även om jag
ibland skulle vilja bara för att få "vara en i gänget". Nu för tiden blir man ju nästan aldrig full
heller.
2. Jag har lagat mat åt Tore Wretman. Han tyckte det var gott.
3. Jag avskyr prydnadssaker, de få vi har förvaras i ett skåp att sättas fram om det måste till.
4. Jag kan delar av FASS utantill.
5. Jag älskar att lägga schema.
6. Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor.
7. Jag älskar högklackat, ju högre dessto bättre, dessvärre förhindrar min ischias mig att
använda det. Klack mer än lågskor och jag får automatiskt ont ONT ONT i ischiasen.

Ja, då vet ni det.

Utmaningen är fri att anta!!

To be continued...

Inga kommentarer: