söndag, mars 28, 2010

Söndag!

Kaffet står på, gjorde en rejäl balja!
Båda barnen har lekkamrater och själv försöker jag uppbringa någon form av självdisciplin till att göra färdigt något jag börjat med. Så nu har jag ett halvstädat sovrum, en halvt utrymd klädkammare, tvätt i maskinen och en diskmaskin som ska plockas ur.
I eftermiddag stundar styrelsemöte i Adoptionscentrum och det blir i alla fall både början och slut på det!

I går spelade Storasyster innebandysammandrag, säsongens sista och de gjorde en jättebra insats. Allt avslutades med medaljutdelning. KUL!!

Nu är jag helt laddad inför vår vilket då måste bli många och kanske långa turer med Washington! Tänk att få vara för sig själv i flera minuter... det är inte dåligt. Då kan man komma fram till många fantastiska slutsatser, tror jag.

På jobbet är det inga större förändringar, vi söker ny verksamhetschef (nä jag ska inte söka) och det har trillat in några ansökningar. Håller tummarna för att detta blir riktigt bra!!!

Annars rullar livet på som vanligt, inga större utsvävningar där över huvud taget... åt något håll!
Vardag tror jag det kallas, eller trygghet..

To be continued...

Inga kommentarer: