onsdag, augusti 25, 2010

Sara Löfgren.... kostar pengar...

..... eller vad man ska säga...
har lite dåligt med musikfantasi i bilen varför hennes två skivor snurrar "alltid"... ja utom när barnen vill lyssna på Mojje då...

Men det sliter ju lite på skivorna... dåligt tycker jag..

Så igår kom efter liten beställning...
Ytterligare två exemplar av vardera skiva som kommit ut..

Så kikar man in i handskfacket ligger där FYRA exemplar av STARKARE och FYRA exemplar av DÄR MASKROSORNA BLOMMAR. Men ingen har ju tidigare förvånats av något jag gör så varför nu?? Sa jag att jag gillar hennes musik??? Nä men då säger jag det nu!
Så när jag skulle hjälpa kollega lite med i-tunes och i-phone och så... visa hur man lägger in musik... gissa vad han fick för skivor då.... (ha ha ha marknadsföring)

To be continued...

2 kommentarer:

Vanja sa...

Ha ha ha ha, kan jag tänka mig men visst hennes låtar har ju åtminstone innehåll.

Bantartant sa...

Ja du vet!! Innehållet ja.