onsdag, april 27, 2011

VÅR!!

Nu har våren kommit!!!

Hela Påsken har tillbringats utomhus, i solstolen, i trädgårdslandet rensandes bort ogräs och sen två turer på Washington!! Ena turen alldeles ensam och den andra tillsammans med en hojkompis i planlöst (ja nästan så) körande i drygt en timma.

Hojandet har fortsatt men i form av trampcykel.. idag var det dags igen och det blev en lite längre väg och jag gav mig på uppförsbacken för att slippa köra grusväg... trodde nog inte att jag skulle välja den men hej hopp så var jag på väg uppför!
Det är otroligt skönt även om jag just nu är bara sömnig och trött... men det får jag nog skylla på våren och värmen och inte på cyklingen.
Dessutom så har vi en liten intern tävling på jobbet jag och en jobbarkompis, cykla till och från jobbet flest gånger under året... hittills leder jag med 3-0.... vi får väl se hur detta slutar.
Jag vann förra året med 9-1....
Motion får jag i alla fall och det är gratis, ja eller jag sparar ju pengar genom att jag inte kör bil den dagen... bensinen är dyr!

To be continued...

Inga kommentarer: