fredag, maj 05, 2006

Nu var det evigheter sedan...

.. jag inser att jag inte har skrivit någonting på hur länge som helst.

Livet har snurrat på som vanligt. Jobb, dagis och allt som ska sköta utöver.

Våren har kommit så nu är det dags för trädgårdsarbete också.
Storasyster ska lära sig att cykla utan stödhjul och det är lite av en prövning.

Ja, hoppas jag kommer igång med bloggandet igen, har faktiskt saknat det!!!

Sista veckan har det dessutom varit omöjlig eftersom jag inte haft något internet
som hjälp med bloggandet.

To b continued...

6 kommentarer:

Morgondimma sa...

Äntligen, som jag har väntat!! Välkommen tillbaka!

Bantartant sa...

Man bockar och tackar... skönt att vara efterlängtad..:-)

Anonym sa...

Halleuja! Började tänka på dig för ett par dagar sen... Förstod att du skulle ha fullt upp som du brukar ha det. Här är det samma sak, så jag sitter inte vid dator preics mycket, bara på kvällarna.
Kramis!

Helene sa...

tack för igår ,idag var det dags att lämna tillbaka bilen, och att träffa 4- veckingen, med föräldrar. Sjukt mycket folk i Slottsskogen...
Hoppas det funkar med L nästa helg! Jag är "ledig"
Kram

Morgondimma sa...

Vad har du för mailadress? Kan ju inte maila och jag dööör av nyfikenhet jue

Studiomannen sa...

Välkommen åter!