lördag, mars 17, 2007

... lördag kväll...

och ja.. vi har möblerat om.

Det blev så bra, men det visste vi ju egentligen redan. Vi har ju provat att ha det så här tidigare.
Men en kontorshörna på övervåningen har vi inte haft tidigare... bättreän vi trodde.

Kanske min affärsidé kan bli mer seriös nu... än så länge är det ju bara i planeringsstadet... (tyst som en mus)

Men jag har fått mer oväntade kontakter än jag förväntade mig, och från de mest oväntade håll.

Undrar om jag inte ska gå och dra korken ur en flaska rödtjut.. eller om jag möjligen ska blanda någon kul drink..... vad kan man göra med bailyes och hallonsaft??

To be continued...

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Det känns inte som en bra kombination. Jag minns när jag och H från Tvååker skulle blanda varsin Lumumba och hade groggvirket men inte spriten. Det blev gin och O'boy.

Anonym sa...

Hej
Här kommer adressen, det mesta kommer att raderas under veckan.
Kommer väl att lägga in något annat där när jag hittat lite tid.

Ha det bäst !!!