måndag, juni 18, 2007

.. packa igen...

i morgon ska vi packa igen..

för på onsdag bär det i väg till MALMÖ

där ska jag och maken slå oss lösa tillsammans med vänner och avlyssna

ELTON JOHN

så tills dess ska jag smälta att jag tackat nej till en anställningsintervju idag (vill inte gå ner i lön, men de skrämdes bra när de ringde från Polisen:-))
OCH att jag kommer att bli erbjuden ett vikariat som syrra på sjukhuset... och där får jag gå ner i lön pyttelite tror jag men det får väl "svi över"

to be continued...

3 kommentarer:

Morgondimma sa...

Ha det så trevligt i MAlmö, och får du nåt jobb över så skicka det åt mitt håll

Anonym sa...

ha de riktigt skoj på konserten och i Skåne-land!
Här packar vi upp (varit hos farmor & farfar i två dagar) för att också packa igen inför tältning i midsommar!
Kram Hellborgs

Anonym sa...

Hälsa Malmö! Hoppas det fixar sig med jobbet! Du, letar din mejladress.. Ang sommarens planer. Glad Midsommar!