söndag, juni 24, 2007

Söndag kväll...

... och det känns väl sådär och tänka på att jag ska jobba i morgon!!

Nog för att det bara är två veckor kvar till semestern men i alla fall...

Nu har jag ju varit ledig ända sedan i tisdags eftermiddag när jag gick hem från jobbet och det har varit så skönt!!!
I dag sov lillebror ända till klockan 9 så hur jag ska få liv i honom före 7 i morgon är mig en gåta men å andra sidan så är jag orolig för hur jag ska få livi i mig själv före klockan 6.

Många väckorklockor och kaffe på timer brukar fixa det...

Och nästa vecka får "vi" besök från Japan... ska bli så trevligt!!

Mot sängen....

To be continued...

2 kommentarer:

Morgondimma sa...

Oj Japan det var inte nästgårds. Hoppas du kom upp.

Bloggblad sa...

Jag vet avhoppade lärare som säger att de inte ens saknar sommarlovet - men jag vet inte hur jag skulle klara att känna nån sommarkänsla om jag inte hade ledigt i 8 veckor...