fredag, september 07, 2007

112, vad har hänt!

Jo jag vill prata med Giftinformationen!
Vad har hänt??
Min son har ätit Fotsalt!

OK, vad innehåller den?
Sodium ditten, sodium datten, sodium hejsan, sodium hoppsan osv osv.

Hur mycket åt han??
Inte mycket mer än en nypa säger han själv! Det smakade inte gott och han mår inte bra nu.

Jag tror inte det är så farligt, håll honom uppsikt och låt honom dricka mycket.

OK, tack jag hör av mig om det är något.
JO förresten, kan man vaccinera bort nyfikenhet???

Nä, sa hon och skrattade.. synd sa jag.


To be continued...

3 kommentarer:

Morgondimma sa...

Nämen ge lillebror lördagsgodis i stället...

Bantartant sa...

Jaha du men här äter vi bara lördagsgodis på lördagar, inte på torsdagar

Helene sa...

Jaha, är det nåt särskilt du tycker jag ska ställa upp i vindsförrådet imorgon? Parfym/ajax/badskum??? Eller ska vi försöka sysselsätta honom med nåt annat än att provsmaka mystiska flaskor?
C (går och gömmer päronkonjaken)