torsdag, mars 27, 2008

Livet går vidare...

... pratade med en av mina godaste vänner igår och hon påpekade att det är lite glest mellan inläggen på bloggen. Då vi inte bor så vi träffas så ofta så följer hon oss via bloggen. Och jag vet att det är fler som gör det.
Men sen jag bytte jobb.... skönt att ha något att skylla på.... så bloggar jag inte längre i samma omfattning. Jag är på ett sätt ledig mer än tidigare men dygnet känns kortare. Som att det innehåller ungefär 22 timmar eller nåt.
Jag lovar inte bättring, men jag kan försöka!

Påsken som skulle tillbringas i Oslo blev på hemmaplan istället. Det inkommande snöovädret gjorde att vi bestämde oss för att stanna hemma. Lillebror tyckte inte det var kul alls! Han vet ju inte hur det ser ut i Oslo och nu får han ju ALDRIG veta det... stackarn. Vi har hittat en helg i maj som vi hoppas vi kan fara istället.
Å andra sidan har julklappspulkorna använts flitigt i veckan och det är ju om inte annat positivt.

Jag tycker inte att det är OK med -8 grader sista dagarna i mars men visst, det är ju bara att acceptera.

Mot kaffepannan!!

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha....! de hjälpte att "gnälla" lite på att de va dålig fart på bloggandet! Gillar att läsa vad ni har för er, så vi tackar!
Ser framemot att träffa er imorgon, Isac har gjort planer på vad han ska göra/leka/spela med L & L! Kram från Skaune!

Anonym sa...

Kul med nytt inlägg! Jag tyckte det var avancerat med elektronisk påskhälsning från Oslo (å jag fick tänka till innanjag fattade :))men då kanske den kom från datorn hemmavid. I morgon firar vi en 5-åring! Hälsa familjen och morgondagens gäster!

kram från Västerås

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.