fredag, december 19, 2008

19 december...

.... men vart tog alla dessa dagar vägen?? Hela december, eller halva då, har försvunnit som genom ett trollslag.
Vi har hunnit fira Lucia både på dagis (för sista gången) och på skolan. Båda gick väldigt bra även om Lillebror sjön antingen bas eller sopranstämman på deras sånger. Men han var fin med tomtekläder och vitmålad med skägg i ansiktet.

Alla julklappar är inhandlade, spontanshoppade till maken igår och jag hoppas han blir nöjd... men jag vågar inte skriva vad, inte för jag tror han smyger här men dock..........

Storasyster kommer att få ett par inlines och jag hoppas Lillebror kan testa dem också för fötterna växer så fort att jag inte hinner få hem dem innan de är urvuxna annars. Ska bli spännande och se vad hon tycker om det...

Annars lär julen tillbringas mest på sjukhuset för min del, börjar jobba på julafton kl. 14.30.. och sen går jag hem och är riktigt ledig på Annandagen. Men jag får sova hemma dock.

Nu ska jag nog ta och dricka lite kaffe och vakna väldigt sakta och försiktigt...

To be continued...

Inga kommentarer: