lördag, november 29, 2008

Oj då..

.. Lillebror (som jag ibland tänker på som bebis) har fyllt FEM år!! Men hallå, vart tog tiden vägen??

Han firades med massor av presenter på födelsedagen och fick sitt hett efterlängtade Muminhus. Lyckan var total.
Idag har vi firat tillsammans med en hel dagiskompisar och även här var presenterna till belåtenhet.
Det bjöds på korv med bröd, och så Lillebrors favoritkaka...... kladdmuffins!

I morgon väntar släktens gratulationer och då tänkte vi bjuda på Janssons frestelse.. det är gott det!!

Annars rullar livet på som vanligt. Jobb, äta, sova och försöka hinna med skolan och mamma också.
Jag såg att jobbet jag sökte tidigare i höstas men inte fick.. det är ute igen. Ska man söka?? Nä tack, sist gick det ju inte så bra... Vill de ha mig får de höra av sig. Jag kan i så fall fundera lite på om jag vill ha det... hade ju varit kul.

Annars funderar vi på en lite vinterresa... hoppas att vi hittar en helg där vi kan sammanstråla med våra goa vänner och deras barn. Hoppas, hoppas....

På tisdag bär det söderut med kaffestopp hos kompisan, förmodlingen innan jag ska till kiropraktorn annars blir det kaffe efter.. och därefter till en annan gammal kompis och botanisera i hennes garderoburplock för att se om det är nåt jag vill ha... måste ha tag i en långklänning/långkjol till Nobelfesten jag ska till 10 december....

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du.........du måste ha finklänningen redan till när du ska hit på tisdag.....!
ses!
//Anki

Bantartant sa...

Men Anki, jag tar väl någon av de fina toppar som vi har likadana... duger det med långKJOL??

Anonym sa...

Det där med en långhelg i snön låter verkligen härligt! Läste ditt förslag - ska spana in mer på webben och återkommer. Vi vill gärna åka & åka med er!

kram från Västerås