tisdag, januari 20, 2009

Jag är igång!!

Nu har jag tagit det första steget av många mot ett av mina delmål i sommar:

Tjejvättern 2009

Jag har bestämt mig och har ett par kompisar till som kanske vill vara med. Vi har gett varandra månaden ut att bestämma sig och sen anmäler vi oss!

Så idag har jag varit och inhandlat lite nya träningskläder då de "gamla" är för tunna för +4 grader. Sen bar det iväg på min cykel. In mot skogen i några kilometer och sen tillbaka igen för att avsluta med några varv här på vägen och svängen runt golfparkeringen. Totalt var jag ute i en halvtimma och det blev 7,5 kilometer. En inte så tokig början tycker jag eftersom jag inte cyklat sen i höstas.

Så håll tummarna för att detta håller hela vägen, att jag lär mig laga punktering och sen kan cykla de där 9 milen i juni som jag planerat. Goda råd mottages med tacksamhet.

Nu blir det städ och tvätthantering här hemma, om ingen annan vill komma och ta över det.

To be continued...

Inga kommentarer: