söndag, november 07, 2010

Ytterligare en vecka..

Ok, då har ytterligare en vecka blivit historia!

Barnen har haft lov och vi skulle badat på ett äventyrsbad MEN eftersom vi inte var de enda som hade den fantastiska idén blev det Busfarbriken i Halmstad istället. Ett lika gott val som något och mamman och pappan kunde njuta (???) av att inte behvöa ha lika mycket koll på barnen som i simhallen.

Jag har varit på några möten som kan vara avgörande för min framtid men eftersom vi är många som ska ta ställning till ett par frågeställningar så avhåller jag mig från att gå närmare in på detta. Återkommer möjligen i ärendet. Oavsett så har det varit väldigt spännande!

Jobbet snurrar på i hög hastighet, har inte riktigt den kontroll jag skulle vilja ha men det är väl ändå skönt att man kan släppa lite...kontroll ja.

Nu är det full rulle sista lediga dagen innan skolan sätter igång igen och det gäller att ha koll på gympapåsar och allt annat som ska stämma.
Nästa helg gäller det innebandy och fotboll hela helgen.

Nähä strykhögen har jag försökt undvika i lång tid, nu MÅSTE jag.....

To be continued...

Inga kommentarer: