torsdag, oktober 28, 2010

Förväntan

Jag har insett att jag SÅ många roliga och spännande saker framför mig!
Nästa vecka har jag en av mina största utmaningar på länge och det är bara jag och ingen annan som kan göra något bra av den. Tillförsikt!!
Min lille son fyller snart 7 år, vem snodde den tiden?? Snart kör han väl moppe!!!
Julen (som jag egentligen inte gillar) som är en tid av ljus, förväntan och förhoppningsvis glädje. Nyår, nja en övergång bara....

Sedan Branäsresan i januari som blivit en tradition, nytt för denna gången är att även jag tänkte idka skidåkning och dessutom har vi "lurat" med barnens kusin, kul för honom och kul för oss!!

Nästa vecka kan också vara väldigt avgörande på många sätt.... några vet - håll tummarna, ni andra.... jag lovar meddela i efterhand. (om ni är nyfikna)

Och till helgen blir det vinterförvarning av Washington, han ska ståndsmässigt placeras bredvid en Lotus, tänk vad de kan kukckelura om i vinter, W kanske blir besvärlig till våren...

To be continued...

Inga kommentarer: