fredag, september 22, 2006

Bokmässan!

Jag VILL VILL VILL...åka på Bokmässan.
MEN jag orkar bara inte. Jag har jobbat så hårt i veckan att jag inte ens orkar tanken på att gå och trängas med en massa folk. Högarna på jobbet har bara växt och ju mer jag jobbat undan desto mer arbete nästa vecka har jag skapat.

Egentligen borde jag jobba i morgon MEN vi har gjort såpass mycket idag att jag inte behöver det. SKÖNT!

Synd för det hade varit roligt att köra den nya (för oss då) bilen som vi hämtade idag.
Så nu kör vi två svarta bilar. Men de är köpta för vita pengar.

Jag satsar på simskola med storasyster i morgon istället... maken jobbar inatt så vi får en lugn och skön kväll tror jag. (ja det brukar väl inte vara så rörigt när han är hemma men ... ja ni vet väl)

Nu är det fredagsmys...

To be continued...

2 kommentarer:

Morgondimma sa...

Va va va??? Ingen Bokmässa??? Skärp dej!!!

Anonym sa...

Då är jag inte ensam om att inte gå på bokmässan...

Härligt med svarta bilar för vita pengar *skrattar*

Ta hand om dig, när du har jättemycket är det dags att vila läste jag nånstans..