söndag, december 31, 2006

2006, året som gått...

Jag har lärt mig blicka mer framåt än bakåt men vissa saker som hänt under året sitter kvar som varma minnen;

  • Hur förkylda vi var i januari och hur skönt det var när vi äntligen blev friska.
  • Resan till Falun i februari och när vi träffade Anne-Maj med familj i Leksand!
  • I mars flyttade undulaten Sofie in hos oss.
  • Påsken i Borås som vi hade glatt oss åt blev en påsk hemma med febersjuka barn, men vi tar nya tag nästa Påsk.
  • Årets födelsedagskalas i Mjöhult var precis LIKA KUL som vanligt, får vi komma 2007 också??
  • Fotbolls-VM och Zlatanlåten MÅNGA gånger.
  • Juli= semester och Astrid Lindgrens Värld!
  • Sniglar och gubben som "sket ner sig" på bussen:-) det var väl augusti.
  • September = Mallorca och min 40-års dag. Storasyster fyllde fem.
  • I oktober; ischias AJ SOM TUSAN.
  • Brysselresan ja det var vår november det och lillebrors födelsedag.
  • December minns vi vsom den varmaste på många, många år.

Idchias gör sig fortfarande påmind då och då även om det inte alls är lika illa som innan. Idag är första dagen sedan jag fick det som jag frivilligt gick ut och promenerade om än inte särskild långt! En ny vana som jag ska försöka följa, skönt att rensa huvudet också.

GOTT NYTT ÅR!!!

To be continued...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa tänk att ni var hos oss! Vi ska komma ner till er i sommar.. Jag skulle ha gjort en lista: Årets besöken hemma hos oss... min bästa kompis "grymtade" att hon inte kom med på listan *s* Gott Nytt År!

Bantartant sa...

Anne-Maj, det var nog större för oss än för er med besöket!
Ni är så välkomna!!

KRAM

Anonym sa...

Goot nytt år!
Ni är så klart ALLTID välkomna till oss i Mjöhult, inte bara till födelsedagar!
Önskar er en trevlig nyårsafton och ett härligt 2007!
Kram från oss i Mjöhult

Bantartant sa...

Anonymous; jag vet att vi alltid är välkomna men det är på nåt sätt inte sommar om vi inte varit på Mjöhultkalas:-)

Men vi kommer nog snart, behvöer tura.

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Har varit roligt att följa din Adventskalender. Å vi skulle oxå tycka det var kul om vi "fick till det" i sommar!

Något besked på jobbfronten? Jag fattar inte att någon headhunter inte suger tag i dig och ger dig utmaningar du gillar. Du är ju superbra på att göra saker typ projekt ... noga, i hög fart och i tid!