måndag, december 25, 2006

Efterjulaftonkalender 25 december

Måndag 25 december

  • Tack för igår, en halv regnskog i julklappspapper i år igen.
  • Vem hjälper oss att stämma storasysters ukulele?? Jag har nog tappat bort min stämningsapparat...
  • En härmade papegoja kan knäcka vem som helst, den härmar ALLT som sägs i den närhet.. bla... Du får inte klicka på datorn... du får inte klicka på datorn, du får inte klicka på datorn....
  • Lillebror fick en bilbana som nu monteras
  • Jag fick en bluetoothhandsfree till mobilen.. bra
  • Maken fick biljetter till Elton John i Malmö 20 juni ( hoppas jag får följa med)
  • Cykellisa presentade med hotellnatt till ovanstående...
  • och så tusen saker till ungefär...
  • jo... jag hann färdigt med mammas julklapp... en stor sjal med muddar, nästan som en bäddjacka... och så gjorde jag en halsduk också... hon blev glad

Dagens betraktelse; det är jobbigt att montera alla batterier till barnens leksaker... maken är lite grinig idag.

To be continued...

3 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Vilken bra julklapp, en sjal med muddar:)

Jag har sett några sådana modeller och tänkt att vad fiffigt!

Vi på Kantarellen sa...

DU!!! Maila mig på birgitta@gervide.se med ditt namn, så jag får kolla så inget har missats

Bloggblad sa...

Jag har nyligen gjort en schal med bakstycke - men muddar låter helt klart intressant. Min med bakstycke funkar som en kofta man slänger över axlarna, fast smidigare. Tyvärr fastnar fransarna överallt så dem måste jag pilla loss.