måndag, maj 21, 2007

Flätor

Flätorna blev jättebra och till antalet 59 stycken.

Majoriteten svarta men några stycken blev rosa och inget annat, neonrosa för att vara exakt.
Ikväll när jag varit ute och cyklat var de ute och klippte sniglar och jag undrade för mig själv om det möjligen var så att flätorna lyser i mörkret... vi får väl se...om jag kan utreda detta närmare.

Idag har jag gjort nåt tokigt!
Jag har varit inne och "nosat" lite på ett annat jobb... och idag ringde jag till den chefen och sa att jag var intresserad av att jobba hos honom istället för mitt nuvarande jobb.
Inte för det var så genomtänkt men jag är väl inte känd för att vara eftertänksam... utan snarare spontan på gränsen till dum!
Men jag har ju snart varit på nuvarade jobbet i åtta år och det är väl dags att byta kanske.
Fast nu byter jag ju bransch igen... jaja.. ihop med mig så får man i alla fall aldrig långtråkigt.

Goda vännen kallar oss förändringsbenägna... hallå.. vadå, bara för att vi möblerar om nästan hela huset ett par gånger om året...

Så vi får väl se vad han kan göra med min kravlista... tihi..

To be continued...

Inga kommentarer: