lördag, maj 12, 2007

Förbundsmöte

Jag är på Förbundsmöte i Ängelholm och det är inte lika "livligt" som det var förra gången. FÖr de som är "invigda" så förstår ni vad jag menar.
Just nu sitter jag i en arbetsgrupp som jobbar med stadgar för organisation och lokalavdelning.
Det är mycket roligare än vad det låter som.

I går kväll åt vi en alldeles för "ljuvlig" buffé med tillhörande goda ölen.
I morse vad det en god hotellfrukost, lunchen var kycklingfilé med god potatis.
I kväll väntar en förhoppningsvis god middag, säkert med tillhörande vin...??!!

Hur pigg är man i morgon då när förhandlingarna skall fortsätta redan klockan 09.00.

Å andra sidan så längtar jag redan hem, har ju inte träffat barnen sedan i går morse.
Men storasyster har gjort sista simskolan och har nu märket: Grodan.
Därefter var både hon och lillebror på idrottsarenan och sprang: Happy Mil

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

OM inte din hemlängtan är för stark när ni är färdiga för dagen, så ligger Mjöhult bara 1 mil därifrån du är nu!!! Bara så du vet!
Du är alltid Välkommen!
Blir det inte idag, hoppas jag vi ses snart ändå, när Isac fyller 6 år!
Kram från Anki

Bantartant sa...

Hemlängtan var för start, var hemma före 17.
Jag ser fram emot kalaset!

Studiomannen sa...

Grodan!

Det är bara att gratulera. :-)

På min tid var det Fisken som var nästa, men något säger mig att det finns Guldgrodan också.