torsdag, augusti 23, 2007

Högljudd!

När jag av misstag pratar om att storasyster ska till dagis istället för fritids...

Då är suckarna hon ger i från sig något i stil med ljudnivån på en bergsborr...

Och när jag säger nåt som inte passar.....

Då tittar hon på mig och så himlar hon med ögonen och säger: - Mamma, du fattar ju ingenting!!

Nä jag vet... men vart tog min lilla tjej vägen... jo hon kommer fram på kvällen när hon ska gå och lägga sig och rummet är fullt av otäcka djur...

Omväxlande kan man kalla det!!!

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, vad det känns igen! Här var det en 6 åring som när jag sa till honom i måndags att nu är klockan sex, bolli börjar, svarade: MEN mamma, jag är ju inget småbarn längre! jag har ju börjat skolan!

var e våra "bäbisar"??

kram från Isacs mamma