tisdag, augusti 28, 2007

Trött så in till den milda grad...

Idag har inte varit någon bra dag!
Jag har varit så trött och utmattad att jag fick gå hem tidigare.
Det blev ju inte direkt bättre av att våra datasystem inte funkade utan vi satt
där och kunde inte göra varken eller!

NU har jag petat i mig två Alvedon, vilat en god stund och ska strax äta goda pannkakor
som maken gör.
Druckit nästan en liter vatten också kanske hjälper till.

I morgon ska jag på jobbförhandling...!!!

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Håller tummarna för att du "får till det" jättebra!
Anki

Anonym sa...

Gå till läkaren och få en diagnos om du är så trött. Det tyder på sjukdom.

Bantartant sa...

Stina, tack för omtanken men jag tror inte det beror på sjukdom. Jag har helt naturliga skäl till tröttheten.. sömnbrist, mkt oro och annat som förklarar. Ge mig en vecka så ska det ha vänt.