torsdag, maj 15, 2008

Varje natt...

.. med ett undantag har storasyster landat in hos oss under natten sedan hon började skolan. Efter några veckors tillvänjning så slutade vi reagera och märkte inte henne förrän på morgonen när vi vaknade. Mysigt men lite trångt. Men hon har varit så välkommen!

Idag när jag vaknade vid fem (ska jobba 06.45) så fanns ingen storasyster i sängen.... hmmm.. vad har hänt.. men det var ingen fara. När jag kommer till hennes rum ligger hon där och spelar Nintendo.... kanske lite tidigt MEN hon kan ju inte klockan än som hon själv säger.
(jag tror jag vet nån som somnar tidigt ikväll)

Nu är hon ARG för att jag inte kan hjälpa henne med spelet (alltså jag klarar inte den banan) och hon blir ännu argare när jag inte kan låta bli att skratta åt henne (jag vet att det inte är snällt)...

Men nu så måste jag åka till jobbet...

To be continued...

Inga kommentarer: