fredag, oktober 24, 2008

Hoppsan då...

Jag bestämde mig för att jag inte var i skick att jobba i helgen och jag behöver verkligen vila.

Mamma har blivit opererad och det gick trots allt bra. Det var visst lite svårt att väcka henne efter operationen men det gick bra till slut. Hon är ju inte purung så det är inte konstigt om hon inte går obemärkt genom det. Men nu är det över och hon mådde idag bra när maken var och hälsade på henne. Han var ju redan i huset när han jobbade om man säger så...

Storasyster kom hem från skolan och mådde väl som vanligt. Hon klagade lite över huvudvärk igår och snuva senaste dagarna. Vi var strömlösa i eftermiddag stor del av kvällen och det blev hämtpizza till kvällsmat. Hon åt en halv pizza och sen somnade hon till min stora förvåning sittande på stolen med huvudet på min arm. Men lilla gumman.
När jag burit in henne till sängen och hjälpte henne av med kläderna så ser jag att hon är alldeles full med prickar. Vattenkoppor!!

Så hur kul har vi det nu då??

Håll tummarna för att Storasyster får sova!
Och kanske för att Lillebror också ska få vattnekoppor nu då när vi ändå är i gång... eller

To be continued...

Inga kommentarer: