torsdag, mars 05, 2009

Bröllopsplanering

Det är precis vad Helena håller på med.

Jag läste att hon inte skulle ha en bröllopsblogg och jag sa att jag ville ha "lite" uppdatering och det fick jag idag!!

Kolla här!!

Själv höll jag på med planeringen för 16 år sedan, konstigt för jag är nog bara 4-5 år äldre än då. Undrar hur det går till egentligen.

Annars har jag insett att jag bara ska jobba två veckor till innan det är dags att byta jobb.. wow.

Lillebror frågade förresten idag om man kan heta Nejkob. Vet inte sa jag kanske kan man det... ... ja sa han för kusinens kille heter ju Jakob och då borde man kunna heta Nejkob...

Ha ha ha han är för rolig!!!

Nä nu ska jag göra lite te..

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA!! hälsa lillebror att han just "gjorde" min kväll! va lite sur innan men nu skrattar jag gott! Nejkob....... hahaha!
Tack L!
//Gudmoren