torsdag, mars 12, 2009

Kära besvär eller möjligen i-landjobb...

Nytt jobb hägrar 1 april och många saker skall fixas innan dess:

* ny mobil ska väljas ut och den måste kunnas synkas med min jobbdator! = htc S740

* ny stationär dator beställt till mitt kontor! Vet inte vilken sort, svart!

* ny bärbar dator som jag kan använda när jag jobbar hemifrån eller är på möte! rätt liten är det

* kan jag vara snäll och korrläsa mina visitkort??!! aboslut, det ser bra ut

* kan jag vara snäll och komma och presentera mig för styrelsen??!! säkert, vad vill de veta?

* mängder studiebesök och presentationsfikor är inbokade....!!??? ska jag nog orka

Alltså detta är lite ovant för lilla mig som på det nuvarande jobbet går klädd i landstingspyjamas och delar ut mediciner och är allmänt stödjande. Och som på förra jobbet var glad om man fick en mobiltelefon som bara en eller möjligen två chefer haft före mig och kasserat....

Ja kära besvär, men å andra sidan så kanske det går att vänja sig vid detta också!!!

To be continued...

1 kommentar:

Morgondimma sa...

Låter som ett jobb värdigt dig! Lycka till!!