fredag, mars 02, 2007

Fredag kväll...

... och jag sitter och smälter fredagsmyspizzan.... mmmmmmmmmmmmm

Vi tittar på Bolibompa och väntar på att få fira vår idag "fyllande" 5 1/2 åring. Jösses vad tiden går fort.
Det ska bli prinsesstårta, fast helst hade hon velat ha mockatårta för det är hennes favorit.
Min också men jag är ju lite äldre än henne...

Lillebror är glad bara han får nåt att äta, idag skulle de dela på en pizza men han klämde säkert i sig dubbelt så mycket som storasyster + nästan alla pizzasallad.

Och jag hade med mig två kassar kläder till jobbarkompisen idag som storasyster vuxit ur, men hur fort kan man växa?? Ett par byxor hade hon bara använt 2 gånger... nu är det för korta.

Nu ska jag slänga mig på soffan och vänta på att barnen går och lägger sig så jag kan titta på:

The constant gardener

To be continued...

Inga kommentarer: