måndag, april 17, 2006

Det blev bra...

med barnkalas på alla fronter. Lillebror var hos mormor och hade kalas med henne, storasyster var hos sin dagiskompis och firade honom. Det var stort för henne, första kalaset. Så stort att hon inte fixade med maten på middagen och sen bara sprang omkring och undrade när vi skulle åka. När vi väl kom dit, så blev hon så blyg att hon inte släppte taget om mig! Men efter fikat så släppte det, då fick jag sitta och fika med de andra mammorna. Och när jag väl åkte och hämtade maken så tyckte hon att jag hade väntat med det för länge. Ja vad säger man.

I morgon är det dags för jobb igen, jag har för mig att jag har en riktigt resardag med möten i fyra av Hallands kommuner, det gäller att minnas att packa ner en bra "hörbok" så jag har något i bilen.

Nä nu ska jag ta mig ett glas av något gott.. vatten kanske

To be continued...

Inga kommentarer: