torsdag, augusti 28, 2008

Undrar...

.. om barnen har svårt att sova för att vi ska åka till Oslo i morgon??

Själv borde jag verkligen får mig några extra timmars sömn men som vanligt är det väl som så att man slirar omkring innan man äntligen kommer i säng strax efter midnatt....

Fast det är ju värre för maken som jobbar i natt och ska sova några timmar i bilen i morgon.

Nåja, det ska bli en trevlig helg hoppas jag och jag hoppas det går i lås med de vi tänker träffa för första gången på väldigt lång tid. Vi ska väl också ta en titt på våra gamla bostäder och arbetsplatser. Och sen undrar jag vad oddsen är för att vår favoritrestaurang är lika bra som för 10 år sedan när vi bodde där..

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi i Mjöhult önskar er en trevlig resa!

Anonym sa...

Titta gärna in hos mig och tävla om gratis biobiljetter för två + snacks! Trevlig helg!