måndag, september 29, 2008

Igång igen!

Efter att ha låtit bli att cykla under hela september, på grund av en jobbig förkylning... så är jag igång igen!! Härligt!!

I lördags när jag kom hem var huset tomt så jag cyklade ut en tur som blev runt sjön och drygt en mil lång.
I söndags blev det ännu mer för då hade jag cykel med till jobbet och tog den hem efter jobbet, då var klockan nästan halv nio och det hade blivit mörkt! Det funkade riktigt bra även om jag tyckte att det var lite mörkt med bara cykellampan. Cykeldatorn visade att jag cyklat 14,99 kilometer och att det tagit 58 minuter. Jösses vad stolt jag är över mig själv.

Idag tog jag en halvtimmas tur med mina stavar under tiden som barnen kollade på nåt Bollibompa.

Så nu hoppas jag att jag är på gång igen!!!

To be continued...

Inga kommentarer: