onsdag, september 03, 2008

Mycket nu...

Idag börjar jag jobba "som vanligt" igen. Vilket betyder både kvällar, morgnar och helger. Ska bli skönt att inte ha 11,5-timmars pass å natten. Det är ju så kvällens 6-timmarspass känns som rena semestern.
Däremot är det lite tveksamt med morgonens arbetsstart 06.45......det var länge sen jag var uppe så tidigt utan att ha varit vaken hela natten.

Gårdagskvällens kalas förlöpte smärtfritt även om vi inte var så många som jag tror att Storasyster hade hoppats på. Hon fick mängder med presenter ändå och även Lillebror fick sin släng av sleven. Han är nu ägare till en döskallering och bär den med STOR stolthet.

Till och med jag (som firar på lördag) fick presenter i form av blommor och blader!!

Nä nu ska jag och Lillebror åka till mormor som inte kunde vara med igår då hon ramlade så olyckligt på eftermiddagen. Vi tar med oss lite kokoskakor så hon får nåt gott till kaffet.

To be continued...

Inga kommentarer: