lördag, augusti 19, 2006

Huvudet snurrade...

precis som om någon höll på att driva ut den lede själv..

Jag var i simhallen med storasyster och hennes kusin.. båda runt fyraochetthalvt....
I bassängen for de runt som dopade duracellkaniner och skvätte vatten så man nästan blev förstörd. Jag menar min unge sticker ut såpass att jag ser henne i de flesta miljöer (ja utom möjligen i Afrika då) men kusinen är ju en i mängden och det tog ett tag innan jag fick kläm på att det var den blonda tjejen med turkos bikini. Och själva så for de runt både högt och lågt. Kusinen åkte rutschkanan och landade i vattnet med rumpan först så det tog några sekunder längre för henne att komma upp genom vattenytan igen.. första gångerna fick jag ta tag i henne men sedan fick hon klarar det själv, och det gjorde hon minsann.
Storasyster som länge sett vatten som ett hot mot sitt liv var nästan som en fisk i vattnet.
Men jag var helt slut när vi var klara med badet.... då var det nästa äventyr..duscharna som de var tvungna att prova och se vilka som var kalla och varma.. och MED HÖG VOLYM tjoade de om de som var kalla och NJÖT av de som var varma.

Nu har storasyster somnat och jag sitter med det sista från Kumkaniflaskan!

To be continued...

Inga kommentarer: