fredag, augusti 04, 2006

Skit också!!

Idag när jag åkte bussen hem så började det helt plötsligt lukta....skit!

Eftersom jag både är upphuggen och bor på landsbygden eller bonnalannet om man vill kalla det så, så vet jag att det är väldigt få bönder eller bonnar som kör ut gödsel eller skit så här års...

så blev jag väldigt fundersam på vad det var....
men jag är lite okoncentrerad på min omvärld eftersom jag satt och lyssnade på Sommar med Tomas Sjödin (SUPERBRA)

men när mannen på andra sidan gången går av bussen, klädd i sina fina ljusbeiga byxor, förstår jag var oset kom från.... "stackarn"???

Nåja, den erfarenheten kunde jag varit utan...

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äckligt. men inte lika som mina fötter efter en hård arbetsdag med plattor:-)

Anonym sa...

Excellent, love it! »