torsdag, oktober 12, 2006

Goda råd kan man behöva...

jag har inte varit på anställningsintervju på 7 år...
det gäller att damma av sina gamla kunskaper och dessutom
plåga alla sina vänner som någon gång rektyterat och be dem hjälpa
mig med tips och goda råd.

By the way, min chef läser förmodligen inte min blogg och om han gör det... so what!

I morgon är det fredag igen och jag ska njuta av en ledig helg.. jag förutom simskolan då...

på söndag är jag med i förbönsgruppen i kyrkan, det ska bli jättekul att det är på gång igen.

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fråga inte mig. Jag har inte varit på enda....

Helene sa...

Jag har inte heller så mycket erfarenhet, ialla fall inte av att verkligen få jpbbet. Men från kompisar som gått (och fått) så verkar det viktigaste vara att man är avspänd och säljer sig själv lagom mycket.