torsdag, oktober 19, 2006

Intervjun gjord..

..och ja.. det kan nog gå precis vilket håll som helst!!

Gå in och visa klart att det är ditt jobb.. det var ett råd jag fick..... klarade nog inte det riktigt!

Lyssna noga på frågorna, och svara på det de frågar efter...... jag försökte nog i alla fall.... MEN.... de smartaste svaren kom när jag kom ut från intervjun och hade tröstshoppat kläder till barnen.

Känn att du är smart och att du är mer än meriterad för jobbet... jovisst, kanske det du.

Vi var 5 som blev intervjuade, 16 hade sökt.... jag vill ha jobbet!!!

Så i morgon kan jag tro att de ringer och säger att jag gått vidare till nästa intervju!!

Eller hur!!!????

Under tiden så kan jag fundera på hur jag ska reda ut röran på jobbet, många högar som ska göras klart och avslutas. Jobba, jobba och jobba.

Men jag har det bra ändå, storasyster sa att jag var sötaste mamman någonsin. Och det måste ju bara vara sant.

To be continued...

7 kommentarer:

Morgondimma sa...

min tumme är hållen :)

Morgondimma sa...

min tumme är hållen :)

Morgondimma sa...

ojdå dubbelt hållen tom :)

Anonym sa...

Oj, vad spännande men rysssligt! Det var inte dum råd du fick. Ska komma i håg dessa råden när jag söker någon jobb. Din dotter har rätt! *kram*

Strumpstickan sa...

Håller tummarna!

Vi på Kantarellen sa...

Självklart är jobbet ditt!

*håller tummarna*

Anonym sa...

Vi i Västerås håller på dig! Hoppas, hoppas ...