fredag, oktober 06, 2006

Semester.....

ja det är långt dit...
MEN äntligen har jag bokat både tåg och flyg till Brysselresan jag och storasyster ska göra i slutet av november.
Alltså en av mina absolut "goaste" vänner bor där. Vi har inte känt varandra så otroligt länge, och trots att våra verkligheter på ett sätt ligger långt ifrån varandra så ligger andra otroligt nära. Jag är så glad att hon finns. Och jag vet att hon är här inne och läser ibland så jag skickar en "cyberkram".

Och storasyster undrade lite försynt igår kväll när jag nattade henne om det som lät lite konstigt (maken drog lakan i tvättstugan) möjligen var flygbiljetterna som jag pratat om...
Vi får se om hon är lika pigg när vi suttit nästan 5 timmar på tåg och buss.. och dessutom då har flygresan kvar.... hmmm..
Men billigt var det, trots alla avgifter som Ryanair lägger på ...

Nä... den resan lär jag få återkomma till...

To be continued...

Inga kommentarer: