torsdag, april 05, 2007

Allvarligt talat, jag har nog för bråttom...

Nu har jag ätit penicillin i tre dagar, och då tycker jag att min halsfluss ska vara finito, borta och VÄCK!!

Men det tycker inte halsflussen!!
Jo febern är borta idag!! Tjohoooo
Nu slipper jag ligga vaken på nätterna och bara ha feberfrossa!

Halsen är fortfarande fulare än ful men jag hoppas att det kommer att vända snart det också!

Det var inte gott men väldigt effektivt att gurgla halsen med saltvatten, det känns lite lättare efteråt.
Enligt någon huskur jag läste skulle man gurgla i 5 minuter men det längsta jag klarat är dryga en minut....

Någon annan som har några bra tips på hur man kan få detta att ge med sig??

Tack och lov så har ingen annan i familjen blivit smittad i alla fall!!

To be continued...

Inga kommentarer: