måndag, april 02, 2007

.... host, host..... feber... yr... fryser..

det går fort vill jag lova.

Frisk som en mört igår!
Sovit dåligt men var övertygad att det var storasysters fel eftersom hon skulle sova hos oss.

Hade lite ont i axlar och höfter men det kan ju bli så när man ligger illa... eller hur.

Vaknade med väldigt ont i halsen på ena sidan. Det var inte gott med frukost. På jobbet bjöds det på färska frallor med pålägg det ville jag inte ha (inte normalt).
Mer och mer hängig, börjar frysa, går på möte kl 10.... halv elva åter till jobbet,

- nu kör jag hem.... inte frisk.

Maken tvingade mig ta en tablett, typ Ipren eller så, och jag låg under tre täcken och frös som en hund... hur kan det bli så kallt??? Orkade nätt och jämt läsa genom reklambladet från Netto.... hostade så jag inte hade ätit frukost längre.... somnade...

Vaknade en timme senare och var för varm, lite hängig men hungrig....
och så pigg att jag är här och läser, men nu börjar jag bli trött igen...

To be continued...

Inga kommentarer: