tisdag, april 24, 2007

Han kom aldrig...

John Blund alltså.

Det är så typiskt mig när jag är sjuk. Jag sover så vansinnigt dåligt. Däremot ligger jag och har massa konstiga tankar om det ena knasigare än det andra.
Allting blir ju så mycket värre på natten.
- Jobbet och högarna där......(ok jag ska en sväng in i dag och rensa det som måste rensas eftersom jag har ledig dag i morgon..)
- Hur ska det gå för Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist (det kan vara mkt viktigt när man inte kan sova)
- Hur ska vi få semestern att gå ihop? Ska vi skaffa husvagn eller ska vi fortsätta drömma i färg om husbilen som kostar dubbelt vårt hus?
- Mamma, hur ska vi göra för att hon ska må bättre?

Ja det är en del att fundera på...

Men nu ska jag väcka resten av familjen, ja storasyster står i duschen och sjunger Carmen, lillebror och pappa sover. Börjar nog med pappa.

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tält och cykel är roligt, tyckte våra barn..