lördag, juni 06, 2009

Men skärp er!!

Vi har bänkat oss framför fotbollen och det är så j-a tråkigt att jag i rena rama ledan bokar in mig och familjen tre nätter på camping i Malmö!!!

Min abosluta favoritstad nummer ETT!! Om jag måste flytta till en stad så är det Malmö som gäller....

Och till barnens (kanske inte vår) stora glädje ska vi bo i husvagn. Undrar om man vill köpa husvagn efter det.... Nåja, nåt på semester kommer det att hända nu.

Och maken har i ett svagt ögonblick sagt att vi kanske kan byta hus nästa semester.
www.intervac.se here we come!

Men nu får väl ändå de där välbetalda fotbollskillarna ta och visa vad det går för!

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir kanske husvagn istället för MC??!!
Tack för igår, hoppas ni hade lite roligt i alla fall, trots de usla vädret!
Isac ville åka till Intersport igår kväll....... vi orkade dock inte, får ta dit honom i veckan!!

Bloggblad sa...

Vi tältade mycket på somrarna när barnen var små. Nu är jag för bekväm, fast jag kan sakna tältlukten...

Vi har bokat en stuga i Skåne ett par dagar i sommar. Så vi kanske kan vinka?

Bantartant sa...

Jag är inte superintresserad av tältning men vi hoppas husvagn är gott nog. Så länge det är kul för ungarna.
Jag vinkar gärna!!
Och har du vägarna förbi Ullared så har du 15 minuter till kaffe hos oss!!