lördag, juni 06, 2009

Nationaldag

Ytterligare en hel ledig dag ligger framför en!

Men då ingår paketinslagning, körining till och från fotbollsträning, körning till och från födelsedagskalas, kan man hitta någonstnas att shoppa idag tro?
Sedan har jag en känsla av att jag behöver städa lite badrum, städa i garderober och sortera bland gamla videoband och DVD. Barnen tittar inte längre på Teletubbies eller Bamse. Nu är det helt annat som gäller.
Grannen har ett litet barnbarn som är drygt året så kanske kan vi skicka det däråt!

Ikväll lär det bli fotboll på TV och det ska bli riktigt spännande, Heja Sverige.

Maken hade med sig färska frallor och två bakelser när han kom hem från jobbet i morse och jag kan säga att barnen uppskattade verkligen det. Frallor till frukost och bakelse i eftrmiddag, det är fint det!

Men först ska jag gå ut och sätta mig i solen med en stor kopp kaffe och bara njuta!

To be continued...

Inga kommentarer: