tisdag, juni 30, 2009

Sommarvärme

Hej och hå så varmt det är.
jag har några veckor kvar innan semestern och det gassar sol utanför fönstret.

På jobbet rullar det mesta på med bra fart, jag överlevde mina två veckor när vi hade stor personalfrånvaro av olika skäl och jag måste nog medge att det gick över förväntan!!
Jag är nöjd med min insats.

Nu så återhämtar jag lite kraft och hinner faktiskt komma ikapp med mina egna arbetsuppgifter!

Barnen badar och solar (ha ha) och Storasyster går på simskola dagligen, idag har jag packat ner pyjamas för det är dags för klädsim!!

Nästa vecka väntar hantverkare till badrummet och långväga gäst... ska bli trevligt, hoppas innerligt att vi har någorlunda ordning i huset efter hantverkarna innan gästen kommer.

Måste man ha lite framförhållning när man planerar för inredning av badrum????

Måste måla huset också... wow... jag behöver nog semester NU!

To be continued...

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Nu äntligen ser jag bottenplattan på tvättkorgen som svämmat över alla brädder... Det tog 2 hela sommarprogram - men det finns några fler att lyssna på medan jag tar tag i garderoben och gör klart på skrivbordet...
Strykningen är nog tråkigast i alla fall. Kläderna ska ju snart användas och tvättas igen, skrivbordet håller sig snyggt ett par veckor och garderoben ett halvår minst innan jag slarvar ihop den totalt igen.