torsdag, februari 01, 2007

Att det kan göra så OOOONT!!

Vi har en "lucka" i väggen som är öppningen till förvaringsutrymmet innanför väggen i sovrummet på andra våning.
Nåja jag hade haft ner luckan och skulle sätta tillbaka den, finns inga gångjärn utan man "trycker" fast luckan på plats.

I alla fulla fall får jag inte fast luckan ordentligt och den faller drygt två decimeter ner på min högra fot och de stackars tårna. Jag kan säga att min stortå inte kommer att behöva någon pedikyr på LÄNGE. Jag kommer garanterat att tappa min nagel där.

Barnen kom farande uppför trappan och stirrade mycket förskräckt på sin ÖMMA moder som låg på golvet och bara vrålade ut sin smärta. Stackars lillebror erbjöd sig att blåsa och jag vrålar till honom att RÖR INTE!! men han blåste så fint så fint. och det hjälpte faktiskt.
Men jag kan fortfarande inte röra vid tån eller stödja på den ännu, men det kanske kommer om ett par timmar eller veckor.

Uärk vad det värker... hjälper det med whisky?? Eller blir det bara roligare????

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Whisky fungerar....absolut. Tron kan försätta berg

Morgondimma sa...

är det inte synd att offra fin whisky på tån?