tisdag, februari 13, 2007

Det är spännande...

.. att ha barn som drar hem dagisförkylningar.

Senaste veckan har vi hunnit med:

  • svinkoppa (lillebror)
  • öroninflammation (lillebror)
  • hosta (lillebror)
  • rejäl feber (lillebror)
  • läkarbesök (lillebror) på jourtid
  • bokat läkarbesök på vårdcentralen
  • Kåvepenin Frukt (varning, den är lätt att kräka upp) (lillebror)

  • hosta (storasyster)
  • läkarbesök (storasyster) på jourtid
  • STARK hostmedicin (storasyster)
  • hostat så hostmedicinen kräkts upp (storasyster)

  • rejäl förkylning (jag)
  • ont i örat (jag)
  • hemma från jobbet, ok bara halv dag (jag)
  • hosta så man nästan kräks (jag)
  • feber (jag)
  • ögoninflammation (jag)

Jag tror vi nöjer oss med detta, jag kan berätta för den som kan tänkas bry sig, att ögoniflamamtion inte är kul och att det i alla fall i mitt fall kliar som tusan.

Jag hoppas vi är nöjda med detta... (please)

To be continued...

1 kommentar:

Helene sa...

Hoppas att ni passar på att ta allt på en gång, så ni klarar er sedan!