fredag, februari 23, 2007

Äntligen fredag!

Lugn morgon, bara jag ska iväg.... var uppe för länge igår och läste "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson. Inte lika bra som den första men ok då.
Efter det har jag sovit lite oroligt, men det är ändå ganska ok.

Storasyster står i köket och gör sig en macka, jag funderar på att dra till jobbet. Var inne en sväng på ledig dag igår så jag slutar tidigare idag.

Förkylningen är "bättre" men definitivt inte bra. Locket för örat har jag kvar men det ska väl ge sig bara förkylningen gör det.

Ikväll hoppas vi på Göteborgsbesök och resten av helgen tar vi det lugnt.. maken arbetar nattpass hela helgen så det blir ingen aktivitetshelg.

Nä mot arbetsplatsen... synd bara att det är så kallt, fram för mer vårvärme.

To be continued...

Inga kommentarer: