torsdag, februari 01, 2007

Dagarna bara snurrar på...

...precis som vanligt snurrar livet på med:

  • jobb
  • dagis
  • sova
  • äta
  • gympa
  • simskola
  • nerdragningar på jobbet
  • nya chefer
  • nya kvastar
  • mamma inte så frisk
  • kompisar som vill träffas och ha kul
  • handla
  • tvätta
  • städa
  • utbildningar på jobbet
  • söka om egna jobbet
  • söka nya jobb
  • tv-program man "måste"
  • Kalla Fakta sänder om jobbet
  • Uppdrag Granskning sänder om jobbet
  • post som måste öppnas
  • räkningar som måste betalas
  • bilens om måste tvättas
  • bilen måste tankas
  • protokoll måste skrivas
  • planeringsdag måste inbjudas till
  • årsmöte måste planeras
  • vem vill sitta kvar i styrelsen?
  • barnen har fått hosta och blivit förkylda
  • måste till apoteket och köpa nässpray
  • lämna gamla mediciner på apoteket
  • kolla så mamma mår i alla fall ganska bra

JAG VILL HA LUGN OCH RO...

och det ska jag få... i morgon fredag åker jag, alldeles ensam, till Birgittasystrarna i Vadstena för att njuta av en Besinningshelg.

De som känner mig lite ytligt är bekymrade över att jag ska vara tyst en hel helg. Men jag själv ser framemot detta väldigt mycket. De som känner mig bättre hejar på och tycker det verkar bra.

Som en mycket god vän sa; tänk så mycket du kan tala med Gud om då.

Jag lovar återkomma med hur det var, nu ska jag först bara hinna med vissa delar av listan ovan...

To be continued...

1 kommentar:

Helene sa...

Hoppas allt går bra och att du finner vad du söker, även om du inte vet vad det är innan. Kram!