torsdag, december 29, 2005

Den nya TV'n

funkar alldeles utmärkt! Så utmärkt att maken och dotter ligger utsträckta i den ena soffan med "makten" .. och jag sitter i den andra och funderar på varför vi har tv när det inte visas något intressant.... nä då hamnar jag här istället.
Imorgon ska jag och barnen till Öppna Förskolan och hoppas det blir några fler än vi.
På eftermiddagen kommer släkt och ska fira sonens födelsedag, en månad försenat men som de sa så blir det ju på rätt sida nyår i alla fall.

Mysigt, vi får se om snön mångfaldigar sig under natten för då blir det nog bara mataffären på förmiddagen.. tja.. vi får se..

to be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar hur det gick med den nya tv:n? *fnissar*
Jag önskar dig och din familj gott nytt år! Ska ev. konsultera dig i GI metoden, måste gå ner några kilon så jag svinger upp mig lätt på hästryggen!

Bantartant sa...

Du är så välkommen på konsultation:-) Just nu är det HÅLLA VIKTEN som gäller över jul och nyår!!