fredag, december 23, 2005

..det blev både skinka och Jansson...


Här har vi då resultatet. Skinka är ju alltid ett vågspel, jag har köpt färdigkokt och griljerat den själv. Förmodligen har jag i år gjort en anna griljering än vad jag brukar göra... men god är den, för jag har provat.
"Janssonen" blev mycket god... bästa på länge.

Och bubblet i glaset är mumma.. problemet är bara att jag fått dricka allt i flaskan själv, utom ett glas som maken artigt sympatidrack.

Nu ligger några julklappar under granen till de små odjuren när de vaknar i morgon. Tror någon att de väntar med att öppna tills vi vaknat?? Knappast...

skål och GOD JUL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du pingar! Då har jag koll på dig:-) God Jul. SKinkan ser god ju. Just nu sprids doften från ugnen....

Bantartant sa...

Hoppas den blir lika god som min.
God Jul!!