söndag, december 04, 2005

Vilket straff...

får man när man äter upp barnens överblivna lördagsgodis????
Ja alltså det var inte mycket men typ 5 bitar eller så i påsen..... och de hade glömt det i leken igår.. och så hittade jag den idag och innan jag hann tänka så hade jag stoppat det i munnen...

tur att det går i den stora konkursen idag när vi ändå ska på julbord och barnen får äta så mycket godis de vill!!!!!!!!!

Och jag LÄNGTAR efter den goda halländska grönkålen för jag vet att de gör den god dit vi ska idag.. och skinka, reveben, lutfisk.... god ost och kanske en lite bit mörk choklad...

ja bröd kan jag äta hemma så jag gör som förra året.. jag äter BARA det jag tycker om!! och inte för mycket av det heller... är ju en dag i morgon också...

ska inte väga mig förrän den 20 december.. ska inte väga mig förrän den 20 december...

håll tummarna!!!

och dottern har rumsarrest eftersom hon skrek som en stucken gris när det var för långa "hängslen" på de nya regnbyxorna... så hon fick inte följa med ut och tvätta bilen utan förpassades till sängen i rummet... (är det ett straff att slippa tvätta bilen???)

hopp och hej så länge

Inga kommentarer: