torsdag, juli 06, 2006

Hemma igen!!

SÅ.. nu har vi varit på semester och kom hem tidigare än vi hade hoppats.

Vi for till Astrid Lindgrens värld, vandrade där i 30-gradig värme. Bodde i stuga på camping, stugan hade nog 35 grader inne... Ytterligare en dag på ALV i 35-gradig värme.... bilen till Öland, slog upp tält.... 30 graders värme..

DÅ shit happened.... utläses migrän...

Maken fick ett av sina "notsofunny" migränanfall.... medicin hjälpte inte, nerplockning av tält igen.. hemresa... mer medicin...nu bättre...

Så barnen leker nu utanför huset med sina leksaker och verkar ha det jättebra!! Inte saknar de Öland, Nybro och allt det andra vi skulle gjort de här dagarna..

Men att campa... det återkommer jag till.. för det var en hel vetenskap...

To be contninued...

4 kommentarer:

Helene sa...

Ha det så trevligt på gräsmattan!
Funkar nätverket i tältet då???

Helena sa...

Hej! Kul att du hittade till mig... Var ju tvungen att spana in din blogg också :-)

Återkommer när jag har tid att läsa lite mer!

Anonym sa...

Va trist! Migrän brukar komma in i huset då och då, som senast i förrigår så var jag såååå .. Jaa.. Hoppas på bättre tur nästa gång i ALV. Vi var där tre år sen, mkt bra. Åker gärna dit igen senare. Hann inte se ALLT!

Studiomannen sa...

Migrän - jodå. Jag kommer ett jävla varv runt mitt eget hus med mina läkardiagnoser...

Fast så här års brukar spänningshuvudvärk vara en klassiker: vätskebrist och åska (tryckförändringar). Det sistnämnda låter lite tantaktigt, men det bjuder jag på... :-D